המפכ"ל: "השקט מתעתע"; על הפוגרום: "תמונות עצובות"

בנצי לייזרוביץ No Comments on המפכ"ל: "השקט מתעתע"; על הפוגרום: "תמונות עצובות"

המפכ"ל קובי שבתאי בישיבת צמרת הפיקוד של המשטרה: "עברנו את יום כיפור ללא אירועי פח״ע, אבל השקט מסביב מתעתע ויכול להשתנות ברגע אחד. אנחנו חייבים לשמור על רמת דריכות גבוהה"

צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי הנחה הבוקר (שלישי) בישיבת סגל הפיקוד הכללי השבועית את כלל מפקדי המחוזות והמפקדים בשטח לרענן את ההנחיות לשוטרים וללוחמי משמר הגבול שנמצאים בכוננות חגי תשרי.

"משטרת ישראל נמצאת בחזית ובעורף. עברנו את יום כיפור ללא אירועי פח״ע הודות להכנה והיערכות נכונה שלנו יחד עם צה״ל ושרות הבטחון הכללי", אמר שבתאי. "יחד עם זאת אנחנו עדיין עמוק בכוננות חגי תשרי, עם עשרות התרעות וכוונות לבצע פיגועים. אני מבקש מכולם לרענן היום את הנהלים בשטח, דריכות גבוהה , תגובה מהירה לאירועים , בולטות ונוכחות במקומות הומי אדם בדגש על אתרי בילוי , פנאי , טיולים ומקומות תפילה. השקט מסביב מתעתע ויכול להשתנות ברגע אחד, לכן אנחנו חייבים לשמור על רמת דריכות גבוהה".

המפכ״ל התייחס בישיבה גם לפוגרום בתל אביב בתפילת יום הכיפורים: "גם לי כמפכ״ל וכאזרח היה עצוב לראות את התמונות מתל אביב במהלך יום כיפור. אחדות ורעות הן פקטור חשוב מול איומי הפח״ע והאתגרים".

המפכ״ל שב והודה לשוטרים, ללוחמי מג״ב , למתנדבים ולמשפחות: "בהזדמנות זו אני רוצה להודות לשוטרים , ללוחמי משמר הגבול ולמתנדבים , שנמצאים כבר ימים ארוכים בשטח , כדי שנוכל לעבור את תקופת החגים ללא אירועים חריגים. אני מבקש לחזק את משפחות השוטרים , הלוחמים והמתנדבים , שגם בחגים נאלצות לחגוג ללא בן משפחה שנמצא בתפקיד".



0 תגובות